Inscriere Eveniment

De ce să participi?

Conferinta este un spatiu de interactiune si prilejul unui schimb de informatii si expertiza cu privire la viziunea si tendintele/ trend de dezvoltare durabila intre administratia publica, mediul academic si mediul de afaceri. Participă alaturi de noi la prezentarile de solutii, studii de caz, discutii B2B si sesiuni de networking!

Cine poate să participe?

  • Companii si oameni de afaceri ;
  • Reprezentanti ai ambasadelor straine in Romania ;
  • Comunitatea oamenilor de afaceri straini;
  • Asociatii profesionale;
  • Reprezentanti ai administratiei publice;
  • Experti, lectori, inventatori sau specialisti in diferite domenii de interes;

Ca participant la conferinta veti pleca cu noi informatii si solutii asupra diferitelor aspecte sî perspective de dezvoltare SMART a afacerii / comunitatii:

  • Construirea de relatii cu noi potentiali parteneri din domeniu/ domenii conexe si din administratie;
  • Aflarea de noi solutii inovatoare de la experti si inventatori ;
  • Participarea la discutii bilaterale cu noi parteneri din industrie/ industrii conexe;
  • Descoperirea celor mai noi produse si servicii, exemple de bună practica nationala si internationala;
  • Aflarea unor proiecte de viitor ale administratiei publice
  • Identificarea unor noi piete/ surse de finantare si crearea de cooperari pe lantul furnizor-client final
  • Promovare in media nationala si pentru diaspora ( Radio ProDiaspora, tv)

Atentie!
Joi - 22 Septembrie - Ultima zi de inscriere


Din 23 Septembrie Tarifele cresc cu 50%

-


-Camera regim Single = 80 RON/Zi

- Apartament = 200 RON/zi



Plata se face catre: Satul Inteligent SRL, prin bancă în contul RO42RZBR0000060018300627 deschis la Reiffeisen Bank, Cod fiscal 35119943 , Nr. reg. com.: J15/711/13.10.2015

Vă rugăm să aveţi amabilitatea de a ne transmite confirmările de participare în scris (formularul de participare completat) şi confirmarea plăţii (copia OP-ului ), la adresa de e-mail: office@strategiealbastra.ro.

Relaţii suplimentare:Viorel Stoica, tel. 0736870180, Voica Sorina, tel:0723263403

  • 10% reducere pentru participanţi din aceeaşi organizaţie: Pachet SILVER 450 ron
  • 15% reducere pentru participanţi din aceeaşi organizaţie: Pachet GOLD Cost: 970 ron
  • 20% reducere pentru participanţi din aceeaşi organizaţie: Pachet PLATINA Cost: 1270 ron
  • Data limită pentru înscriere și achitarea tarifului de participare pret redus : 22 septembrie

Pachet Silver

450 
RON
  • Participare la conferinta 14 Octombrie
  • Participare la mesele bilaterale 15 Octombrie

Pachet Gold

970
RON
  • Loc in primele 3 randuri
  • Cazare 2 nopti (loc in camera dubla), cu mic dejun
  • Participare la intalniri bilaterale 15 Oct
  • Amplasarea siglei pe banner-ul conferintei
  • Difuzarea prezentarii catre parteneri si audienta electronica
  • Mentionarea siglei in articole si stiri despre eveniment
  • Stand expozitional 4mp
  • 5 min. discutii interactive
  • 15 min prezentare in conferinta pe 14 Oct
  • Participare la conferinta 14 Octombrie
  • Participare la mesele bilaterale 15  Octombrie
  • Cazare 2 zile la un hotel de 3 ***
  • Mic dejun inclus

Pachet Platina

1270
RON
  • Interviu radioprodiaspora
  • Logo pe Mapa conferintei
  • Logo pe site-ul conferinei la sectiunea Participanti
  • Reclama in sala cu roll-up
  • Loc asigurat in primele 3 randuri
  • Cazare 3 nopti ( loc in camera dubla) , cu mic dejun
  • Participare întâlniri bilaterale: 15 octombrie
  • Amplasarea siglei pe banner-ul conferinței
  • Materialul este pus la dispoziție de expozant
  • Difuzare video propriu în pauze (2 min)
  • Difuzarea prezentarii catre parteneri si audienta electronica
  • Mentionarea siglei in articole si stiri despre eveniment
  • 5 min. discutii interactive; stand expozitional 6-8 mp
  • 15 min prezentare in conferința, pe 14 octombrie
  • Participare la conferinta 14 Octombrie
  • Participare la mesele bilaterale 15 Octombrie
  • Cazare 3 zile la un hotel de 3 ***
  • Mic dejun inclus

Newsletter-ul nostru, inregistreaza-te acum!

Multumim pentru inscriere!